mandag den 11. august 2008

Nuuk Marathon


















Nuuk Marathon blev løbet idag. Jeg har fundet en stor glæde ved at løbe i fjeldet (på stier) og ja... da jeg blev fortalt at jeg kunne klare 10 km - så meldte jeg mig til.

10 km - dét har jeg godt nok aldrig præsteret.
I søndags prøvede jeg ruten med hyggesnak-tempo med mine nye løbevenner.
Vi klarede det på 1 time og 5 minutter - smukt.
Så jeg tænkte at jeg måtte satse på at klare den under en time.
Og ....tænk sig...Apollonia der altid løber hurtigere end mig, ville følges
med mig.
Fint :o) jeg var stolt.
Det endte med at jeg kom 5 minutter senere ind på mål - efter 2 unge kvinder
!!
Så jeg blev nummer 3 - og dermed har jeg fået mit livs første medalje ;o)
Her er billeder fra i dag - og én af de andre gange hvor jeg har løbet
terrænløb :)
Stort kram og stort smil ;o)

Dear ones !!
Can you imagine me running 10 kilometer ????
I DID IT today ;o) !!!! And what happened ???
I got a medal - as one of the 3 OF THE TOP AMONG WOMEN
Hahahahahah - I dońt really believe it, but here are som proof ;o)
Take care - and enjoy..... :)
Big hug and kiss






1 kommentar:

Olá sou Adrielle, mãe, mineira, casada e apaixonada pela vida. sagde ...

Adorei este blog achei muito interessante...
Visite meu blog.

www.vivendoaoextremo.blogspot.com

Beijos e abraços!!!